Darmowa aplikacja sposobem na wzrost zysków

Dla twórców gry Infinity Blade z Epic Games posunięcie z promocją na aplikację na tydzień okazało się receptą na szybki wzrost liczby pobrań i przychodów.
Jak zauważył The Wall Street Journal, decyzja firma co do zniesienia opłaty w wysokości 99 centów za Infinity Blade przyniosła temu tytułowi profity w postaci miejsca rankingach na  pierwszą setkę najchętniej pobieranych aplikacji z App Store. Wzrost popularności gry obrazuje tabela poniżej.

screen-shot-2013-02-20-at-12-19-19-pm

 

Infinity Blade święcąc triumfy jako darmowa aplikacja tygodnia generuje dochody ze sprzedaży sequelu II Infinity Blade. Jak pokazuje  poniższy wykres promocja na  Infinity Blade przyniosła deweloperowi sequelu ładny wzrost przychodów, pomimo ceny 7 dolarów.

screen-shot-2013-02-20-at-12-19-27-pm

Dzielenie się jest sexy! Skorzystaj z poniższych linków aby udostępnić ten artykuł w wybranych kanałach informacyjnych. Dodatkowo kliknij ‘Lubię to’ na górze strony! Obserwuj AppleiPads.pl na BlipieTwitterzeFlakerzeFacebooku, przez RSS lub Google+ aby być zawsze na bieżąco!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
iTunes 10.1.2 bezpieczny dla Jailbreaka
Jak włączyć gesty multitouch w iOS 4.3
MediaMarkt i Saturn wyprzedzą czołowych polskich Resellerów?
[HOW TO] Untethered Jailbreak iOS 4.3.1 za pomocą PwnageTool 4.3 i Sn0wbreeze 2.5
iPad 2 w Rosji - Ogromne Kolejki i Ogromne Ceny
iOS 6.1.1 w drodze z dużymi usprawnieniami dla map.
iPhone sprawdzi testy za nauczyciela!
Leonardo DiCaprio zagra Steve'a Jobs'a?
Apple i Samsung kończą wojnę patentową
Nowa sekcja 'Beats by Dr. Dre' w internetowym sklepie Apple
Premiera iWatch 9 września wraz z iPhone 6 i 6L?
Znany projektant Marc Newson dołączy do zespołu Jony'ego Ive'a
Apple dostanie 0,15% z każdej transakcji Apple Pay
Żywotność baterii na iOS 8 vs iOS 7
Apple Watch w sprzedaży w lutym 2015?
iPad Air 2 i iPad mini 3 już w polskim Apple Store, poznajcie ceny